Tästä puhutaan nyt 21.9.2021 Tästä puhutaan nyt – satavuotias tyylivaikuttaja suunnittelee H&M:lle, japanilainen katumuotitähti Kenzon luotsiksi, Ray-Ban ja Facebook lanseerasivat tulevaisuuden aurinkolasit
Trendit 17.9.2021 ”Näyteikkuna myy, vaikka kauppa olisi kiinni” – Kolmen sukupolven visualistit kertovat, miten kauppojen somistaminen on vuosien saatossa muuttunut ja miksi sillä on merkitystä
Menestystarinat 16.9.2021 Novita on kasvanut Pohjoismaiden suurimmaksi käsityölankojen valmistajaksi, mutta millaisia silmukoita se on asiakkaiden kalastelussa käyttänyt – ja mitä Novitan ohjetta on katsottu YouTubessa lähes 900 000 kertaa?
Tästä puhutaan nyt 15.9.2021 Tästä puhutaan nyt – juhlat ovat palanneet: pukuloistoa MET-gaalassa, nimekkäät vaikuttajat rahoittamaan Loviaa, Unikko-kuosi tehostaa Marimekon ja Adidaksen uutta yhteistyötä
Trendit 14.9.2021 Suomalainen olki voi olla muoti- ja tekstiilialan seuraava hitti – Rolf Ekroth teki siitä vaatemalliston ja kertoo nyt, miksi olkikangas on täysin ainutlaatuinen
Trendit 10.9.2021 Muodin kivijalkakauppa elpyy rajusti – Yhdysvalloissa uusia myymäläavauksia jo tuplasti enemmän kuin viime vuonna
Fashion Finland 9.9.2021 Fashion Finland selvitti: näihin esteisiin hyytyy suomalaisen muotialan kasvu
Tästä puhutaan nyt 8.9.2021 Tästä puhutaan nyt – Stockmann ottaa vaatealan työolot tosissaan, Zalando panostaa luksustuotteisiin, arvostettu muotitalo uudistusten pyörteissä, muodinystävän näyttelyvinkit syksyyn
Yritykset ja ihmiset 7.9.2021 Helsingin tunnetuin kenkäkauppa ajautui vaikeuksiin, mutta omistajasuku keksi uudet keinot kaupata kenkiä
Trendit 3.9.2021 Miltä näyttää tulevaisuuden ostoskeskus, Triplan ja REDIn johtajat? – ”10 vuoden päästä voi olla arkipäivää, että robotti tai drone kuljettaa tuotteita liikkeiden ja noutopisteiden välillä”
Ilmoitukset ja yhteistyöt 2.9.2021 CURA of Sweden auttaa – tutkitusti – nukkumaan paremmin – Fashion Finlandin lukijoille tarjolla huippuetu
Yritykset ja ihmiset 1.9.2021 Suomalainen vaatemerkki laski kaiken yhden ison ostajan varaan, ja kun Anttila kaatui, perheyritykseltä loppuivat työt – nyt se tekee omaa brändiään tunnetuksi ja hakee kasvua verkkokaupasta