Kaikki artikkelit
Tilastot kertovat vilkastuneesta muotikaupasta – mutta mitä tapahtui heinäkuussa?
Kotimainen lifestyle-brändi kasvaa testaamalla tuotteensa monenlaisilla naisilla – ”Vaatteidemme pitää sopia kaikenkokoisille ja kaikenikäisille kuluttajille”
Muotikaupan menestystarina suomalaisella pikkupaikkakunnalla – kauppias kertoo, miten lähes koko kaupunki saadaan liikkeelle
Fashion Finlandin päätoimittaja Sami Sykkö: Tiedossa on talousromahduksia, sammuneita saunoja ja pimeä joulu – mutta myös yksinkertainen ratkaisu, jolla tämä kriisi sammutetaan
Suomalainen House of Wilow on tulevaisuuden vaatekauppa ja suunnittelutoimisto – oppia on haettu H&M:n leivissä
Arvostettu Hyèresin muotifestivaali oli suomalaissuunnittelijoiden juhlaa: Jenny Hytönen ja Sini Saavala rohmusivat viidestä palkinnosta kolme
Kotimainen muotibrändi suunnitteli uniikit työasut uuden taidemuseon henkilöstölle – samalla syntyi historiasta ammentava vaatemallisto myös kuluttajille
Miltä näytämme vuonna 2023? – Euroopan suurin silmälasitapahtuma esitteli uuden kehysmuodin
Miten käy muotikaupan, kun kotitaloudet ovat säästökuurilla? – Kuluttajat ovat nyt turhankin pessimistisiä, sanoo ekonomisti
Huippupesti muotilehdessä ja yhteistöitä kansainvälisten luksusbrändien kanssa – valokuvaaja ja vaikuttaja Mikko Puttonen elää unelmaansa Lontoossa