Kaupallinen yhteistyö: Peroni


Nyt suomalaiset tyyliniekat on teidän hetkenne! Teitä etsii italialainen olutbrändi Peroni, joka on päättänyt rekrytoida toistamiseen Suomen tyylikkäimmän henkilön.

Sehän tiedetään, että Italia ja tyyli sopivat saumattomasti yhteen. Mutta kyllä tyylikkäitä ihmisiä on meillä Suomessakin.

Peroni Style Ambassador -rekrytointi toteutetaan Instagramissa, missä sinun on helppo kertoa tyylistäsi kuvien ja tekstin avulla. Ja tyylihän on paljon muutakin kuin vaatteita – myös Peroni painottaa, että tyyli on asenne ja elämäntapa.

Samaa mieltä on rekrytointiraatia vetävä tyyliasiantuntija Sami Sykkö.

– Pukeutuminen kertoo silmänräpäyksessä ihmisestä paljon: millaista elämää hän elää ja mikä häntä kiinnostaa. Parhaimmillaan tyyli läpäisee ihmisen pukeutumisen, sisustamisen ja jopa käytöksen. Tässä rekrytoinnissa huomioidaan ennen kaikkea pukeutuminen. Ja osallistua kannattaa, sillä rekrytoinnin tekevä raati on niin monityylinen, että kaikilla tyyleillä on mahdollisuus. Sitä paitsi samalla me näytetään italialaisille, että Suomessa asuu tyylikäs kansa, kannustaa rekrytointiraadissa mukana oleva Sami Sykkö.

Sykön lisäksi vuoden 2020 Peroni Style Ambassadoria ovat valitsemassa somevaikuttaja Jekku Berglund, artisti Jeremie sekä viime vuoden Peroni Style Ambassador Emma Tahvanainen.


Näin osallistut rekrytointiin:

Lataa Instagramiin kuva omasta tyylistäsi tunnisteella #peronifinland ja olet mukana.

Hakuaika päättyy 8.8., ja Peronin tyylilähettiläs julkistetaan elokuussa. Hänelle on luvassa ikimuistoinen ja tyylikäs viikonloppu Helsingissä Peronin tarjoamana.

Seuraa Peronia Instagramissa @peronifinland sekä kanssahakijoiden tyylinäytteitä tunnisteen #peronifinland takaa. Rekrytoinnin alaikäraja on 18 vuotta.


Peroni on premium-luokan lagerolut, jota on valmistettu italialaisesta Nostrano dell’Isola -maissista vuodesta 1963 lähtien. Peroni edustaa laatua ja käsityötä – sen maku on raikas, nostattava ja hiukan makea.

Osallistu keskusteluun

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.