
Kaikki artikkelit


Asiakaskokemus verkkokaupassa muodostuu pitkälti designin ja sisällön pohjalta – liikkuva kuva tuo monia etuja

Helsinkiläinen vaatemerkki FRENN raikastaa miesten pukeutumista – ”Monikäyttöisyyttä, mukavuutta ja helppohoitoisuutta”

World of TRE vie skandinaavista elämäntapaa maailmalle – ”Uusi luksus on hyvää elämää ja inhimillisyyttä”

Keinot tuotepalautuksista selviämiseen lisääntyvät

Arkivé Atelier luo kauneusrutiineja vaatteille – Tietokanavasta, verkkokaupasta ja huoltopalvelusta on kasvamassa vaatehuollon universumi

Vaatelainaamo Vaatepuu vie vaatteiden kiertotaloutta eteenpäin – ”Avaamme Järvenpäähän kokonaisvaltaisemman vaatepalvelun”

Verkkokauppatilaukset suoraan myymälästä, mobiilimaksu käytössä itsepalvelukassoilla – näin toimii monikanavainen menestysbrändi Lager 157

Turun Hansakortteli vahvistaa asemaansa muodin keskuksena – uusia liikkeitä avautuu tiuhaan remontin edetessä

Vimma hakee uutta markkina-asemaa naistenvaatteissa – ”Kotimaisen designin hintataso on karannut”

Kansainvälinen luksusmuoti menestyy Helsingissä – Ylellisyystuote on arkipäiväistyvä investointikohde myös nuorille miehille
