
Kaikki artikkelit


Alusasuliike Siro on siirtynyt äidiltä tyttärelle – ”Se helpottaa, kun uusi omistaja on samanhenkinen”

Näin kivijalkakauppa muuttuu – moninaiset palvelut, elämyskonseptit ja showroomit yleistyvät myymälöissä

Andiata avasi liikkeen Pariisiin – ”Tämä on ollut pitkäaikainen haaveemme”

Ikoninen suomalaisbrändi Kalevala Koru tarkentaa strategiaansa

Reima liikuttaa lapsia, helpottaa vanhempien ruuhkavuosia ja vie skandinaavista elämäntapaa maailmalle

Nämä neljä yrittäjyyteen liittyvää lakimuutosta astuvat voimaan heinäkuussa

Tutkimus: Milleniaalit haluavat ekologisempaa muotia – ja ovat valmiita maksamaan siitä

Makialle yhteistyömallistot ovat kulttuuri- ja arvosidonnainen markkinointistrategia

Suomalainen brändituoteyhtiö Q-VIO siirsi tuotantonsa Kaukoidästä Eurooppaan – uusi tuoteperhe mahdollistaa pienetkin toimituserät

MUJI avaa pop up –kioskin Kampin kauppakeskukseen – Euroopan suurin myymälä aukeaa syksyllä Helsinkiin
