Vähiin ovat käyneet lehdet, joissa on kannesta kanteen asiaa muodista ja muotikaupasta. Fashion Finland on juuri julkaissut talven 2020 numeronsa – visuaalisesti upean ja asiallisesti painavan, Sami Sykön päätoimittaman muodin lukupaketin.

Digitaalisessa muotilehdessä nähdään muun muassa ainutlaatuinen muotijuttu, joka tekee kunniaa muumien äidin, Tove Janssonin tyylille. Sen ovat toteuttaneet stylisti Milla Muurimäki ja valokuvaaja Marko Rantanen.



Entä mitkä ovat menestyksen avaimet muotikaupassa? Uransa huipulla lopettanut kenkäsuunnittelija Minna Parikka jakaa viisi vinkkiään menestykseen. Ja miten pienestä voi olla kiinni valokuvamallin suosio maailmalla? Kovilla kansainvälisillä mallimarkkinoilla menestyvä Steffi Cook kertoo, miksi hänen uransa oli hiuskarvan varassa.



Lisäksi Fashion Finlandin uudessa lehdessä muotikauppiaat valottavat, kuinka he selvisivät koronavuodesta ja kuinka he palvelevat asiakkaitaan verkossa. Lehdessä pureudutaan myös muun muassa erityismitoitettujen vaatteiden kauppaan, esitellään joulun muodikkaimmat markkinat ja paljastetaan ensi kevään trendit.

Lopuksi tämä poikkeuksellinen muotivuosi kootaan pakettiin – koronan varjossa on avattu muun muassa uusia myymälöitä, nähty huippuluokan yhteistyömallistoja ja saatu julkisuutta Vogue -lehteä myöten.




Fashion Finlandin muotilehti on jaettu yhteisömme jäsenille ja lehtitilaajille. Saat uuden muotilehden liittymällä jäseneksi täällä.

Mikäli olet jäsen tai tilaaja, etkä ole saanut lehteä, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen fafi@fafi.fi.


Osallistu keskusteluun

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *