Kaikki artikkelit
Uudet bio- ja jätepohjaiset materiaali-innovaatiot muuttavat vaateteollisuutta vastuullisemmaksi lähitulevaisuudessa
Disturb valmistelee verkkokauppansa EU-lanseerausta – ”Lähdetään viestimään omaleimaista rouheutta ja lappilaisia arvoja”
Marimekolta hedelmäkuosinen erikoismallisto lomailuun
Suomalaisstailistit kertovat – nämä ovat visuaalisen viestinnän kärkitrendit juuri nyt
Vaateketju Kekäle laajenee etelässä – ”Haluamme kohdata asiakkaan sekä kasvotusten että verkkoympäristössä”
Sukkabrändi Aim By Mia sai sijoittajat puolelleen – ”Haluamme olla 10 vuoden kuluttua suurempi kuin Marimekko”
Laadukkaat kuvat ja videot ovat verkkokaupan elinehto
Nuoret suunnittelijat vakuuttivat – Tältä näytti NÄYTÖS 19
Vaatesuunnittelija Anni Ruuth lanseerasi parfyymin – ”Tämä on luontainen jatkumo Anni Ruuth -maailmalle”
Kuinka hyödyntää katalogia brändimarkkinoinnissa digiaikana?