Kuinka hyvin suomalaiset muotibrändit näkyvät mediassa? Miten hyvin muotikaupan rooli työllistäjänä tunnetaan Suomessa? Entä kuinka suomalaisen muodin vientiä voisi edistää? Ja miten suomalaiset saataisiin arvostamaan pukeutumisen kulttuuria?
Muun muassa näihin kysymyksiin Fashion Finland etsii nyt vastausta, ja toivoo apua yhteisönsä jäseniltä – muotialan yrittäjiltä, vaatekaupan asiantuntijoilta ja muodinmielisiltä.
Fashion Finland tekee parhaillaan Opetus- ja kulttuuriministeriön tuella suunnitelmaa mahdollisen Muodin tiedotuskeskuksen perustamiseksi. Kyselytutkimuksen avulla yritämme saada selville, miten muotialaa koskevaa viestintää tulisi monipuolisesti kehittää ja kuinka alan viestinnän vaikuttavuutta voitaisiin lisätä.
Laatimassamme kyselyssä käsitellään muodin kenttää laajasti: aloitetaan kaupasta ja tuotannosta, edetään muodin kulttuuristen vaikutusten kautta ympäristöasiaan sekä kansainväliseen näkyvyyteen ja vientiin.
Arvostamme suuresti, jos vastaat kyselyyn ja olet mukana vaikuttamassa tärkeisiin muotialan teemoihin ja alan tulevaisuuteen.
Kysely vie aikaasi noin viisitoista minuuttia.
Kuva Leena Aro