Liiketoiminnan kehittäminen vaatii muotikauppiaalta pitkäjänteisyyttä, tavoitteellista tekemistä ja uteliaisuutta oppia uutta. Muotialan murros ja digitalisaatio ajavat alan yrittäjiä vahvasti uusien työkalujen ja myyntikanavien pariin, mutta myös miettimään liiketoimintaansa uudesta vinkkelistä: miten yritykseni voisi valjastaa datan kasvunsa tueksi, kuinka voisin tehokkaasti ujuttaa uusimmat markkinoinnin trendit yritykseni liiketoimintaan ja millaisia kasvun paikkoja muuttunut kuluttajakäyttäytyminen yritykselleni antaa.
Liiketoiminnan kehittämisen, kasvun ja kansainvälistymisen neuvonta auttaa sinua kehittämään yrityksesi liiketoimintaa, löytämään työkaluja kasvusi tueksi ja pääsemään kiinni kansainvälistymiseen. Neuvomme, kuinka yrityksesi liiketoimintastrategiaa voisi kehittää, kuinka katetta parannetaan, miten kohdeyleisö ja -markkina tunnistetaan – ja kuinka teet brändityötä sekä kehität tuotevalikoimaa tehokkaasti.
Alla olevista linkeistä löydät aiheeseen liittyvää sisältöä, jonka ovat laatineet muotikaupan sekä liiketoiminnan ja kansainvälisen kaupan asiantuntijat. Huomioithan, että sisältöpankkia päivitetään koko hankkeen ajan, eli kevääseen 2023 saakka.