Kaikki artikkelit
Viisi syytä, miksi MINNA MINNA on tärkeä lanseeraus – Minna Parikan uutuus on brändityön taidonnäyte
Suomalainen somevaikuttaja lanseerasi luksuskenkäbrändin – ”Tuottajana koen olevani suuremmassa vastuussa kuin kuluttajana”
Tästä puhutaan nyt – kahden kotimaisen kimppakauppa, satavarmasti suomalaista Tampereella, maailmalla menestyvä lemmikkimuoti, uusi myymäläavaus & Muodin huipulle -kisan voittaja
100-vuotiaassa porilaisessa perheyrityksessä palvelu pelaa – myynnistä yli 90 prosenttia tulee kanta-asiakkaiden ostoksista
Muodin huipulle -ohjelman Carla paljastaa, miksi peitti päänsä kuvauksissa ja lähettää terveisiä yhdelle tuomareista – ”Se kommentti meni ihon alle”
Muodin huipulle -ohjelman Katariina lähti kilpailuun mukaan samalla asenteella kuin aikoinaan armeijaan – ”Molemmat kokemukset laittoivat pääkopan sekaisin”
Muodin huipulle -ohjelman Miro suunnittelee Amsterdamissa vaatteita, joihin maailmankuulut laulajatkin pukeutuvat – ”Tavoittelen eurooppalaista unelmaa”
Triplayrittäjä Samu-Jussi Koski: “Jos haluamme pitää työpaikat Suomessa, on meidän oltava valmiita maksamaan tuotteista enemmän”
Kotimainen vyövalmistaja toi valikoimaansa nahkatakin kahden vuoden kehitystyön jälkeen – ”On turha julkaista tuotetta, joka ei kestä käyttöä”
Muodin huipulle -ohjelman Reetta saa voimaa sateenkaariyhteisöstä – ”Tyyli ei kerro ihmisestä ihan kaikkea”