Foorumin etusivulle Uutiset Tukkumyynnin salat ja yhteistyökumppanit myynnin kasvattajina -webinaari 18.5.

  • Tämä aihe on tyhjä.
Luet parhaimillaan 0 vastausketjuja
  • Julkaisija
    Artikkelit
    • #22898
      Fashion Finland
      Osallistuja

      Myynti on liiketoiminnan ydinkysymys niin Suomessa kuin kansainvälistä kauppaakin havitteleville muotikauppiaille. Yrityksen henkiinjäämisen ja kasvun kannalta myyntityöhön on panostettava ja käytettävä resursseja, halusi sitä tai ei. Myyntityössä voi kehittyä, joten tervetuloa oppimaan webinaariimme 18.5. klo 9-11.30. 

      Webinaarissa keskitytään erityisesti tukkumyyntiin ja b2b-puolen myyntiin sekä globaalisti että kotimaassa. Sopivat jakelukanavat voivat olla avainasemassa oman liiketoiminnan kasvattamisessa ja kansainvälistymisessä. Tule kuulemaan, kuinka saada omalle brändille ja tuotteille parhaat jakelukanavat.

      Myyntityön voi tehdä itse, tai sen voi ulkoistaa esimerkiksi agenttimyyjälle. Webinaarin aikana saamme käytännöllisen katsauksen molempiin myyntikulmiin.

      Mitä myynnin ulkoistaminen myyntiagentille tarkoittaa? Tero Tommila X-Agency Oy:ltä avaa käytännönläheisesti ja kattavasti agentuuritoiminnan perusteita. Tommila toimii tällä hetkellä esimerkiksi Myssyfarmin ja Tarvas-kenkien kansainvälisenä myyntiagenttina.

      • Millä perusteella agentti valitsee brändinsä?
      • Miten brändi voi myydä itsensä agentille?
      • Mitä agenttitoiminta maksaa ja mitä sopimuksessa tulisi huomioida?
      • Mitä toimivan yhteistyön ylläpito vaatii?

      Jos taas myyntitoimintaa haluaa toteuttaa itse tai yrityksen sisäisillä resursseilla, opastaa Karri Jalkanen jakelukanavien hankintaprosessiin ja tulokselliseen myyntityöhön. Jalkasella on kokemusta esimerkiksi Marimekon globaalista tukkumyynnistä vaatteiden ja asusteiden osalta. Tervetuloa kuulemaan, kuinka kansainvälinen myynti onnistui Suomesta käsin ja mitä onnistuminen vaati. Tarvitaanko muuta kuin sähköposti, puhelin ja oikeanlainen asenne?

      • Yrityspuolen asiakashankinta: Mistä aloittaa ja kuinka saavuttaa tavoitteet?
      • Mistä löytää oikeat kontaktit Suomessa ja kansainvälisesti ja kuinka koota prospektilista?
      • Myynnin työkalut: kylmäsoitto, hissipuhe ja myyntidekki

      Lämpimästi tervetuloa mukaan 18.5. klo 9.00–11.30!

      Ilmoittautuminen

Luet parhaimillaan 0 vastausketjuja
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.