Foorumin etusivulle Uutiset Arvokas asiakas – asiakasymmärrys brändäyksen ja myynnin kivijalkana -webinaari 17.8. klo 9-11

  • Tämä aihe on tyhjä.
Luet parhaimillaan 0 vastausketjuja
  • Julkaisija
    Artikkelit
    • #24232
      Fashion Finland
      Osallistuja

      Liiketoiminnan kannattavuus on usein asiakkaista kiinni. Tervetuloa mukaan kuulemaan ja oppimaan asiakasymmärryksen merkityksestä webinaariimme 17.8. klo 9-11. Kahden puheenvuoron voimin syvennymme kuulemaan, mikä on asiakasymmärryksen merkitys myynnin ja brändäyksen kannalta ja kuinka oman yrityksen asiakaskunnan voi määritellä. ILMOITTAUDU MUKAAN!

      Arvokas asiakas – houkuttavan ja koukuttavan kaupan kivijalka klo 9-10

      Asiakkaiden syvällinen tuntemus luo perustan menestyvälle kaupalle. On keskeistä tunnistaa, millaisia erilaisia arvo-odotuksia asiakkailla on ja kuinka niiden tunnistamisen pohjalta luodaan omalle kaupalle kilpailuetua.

      Asiakasarvopohjaisen toiminnan avulla on mahdollista luoda houkuttava ja koukuttava asiakaslupaus ja toimintamalli, joka kiinnostaa, innostaa ja sitouttaa asiakkaita sekä henkilökuntaa monin tavoin. Lasse Mitronen Aalto yliopistosta kertoo aiheesta tarkemmin webinaarin aikana.

      Asiakasymmärryksen merkitys brändin rakentamisessa klo 10-11

      Jokainen brändi tarvitsee selkeät kohderyhmät. Jos asioita tehdään kaikille suomalaisille, fokus puuttuu ja brändistä tulee helposti kädenlämpöinen. Liian kapean kohderyhmän kanssa kaupallinen menestyminen on kuitenkin vaikeaa.

      Kun kohderyhmät on tunnistettu, täytyy kerryttää asiakasymmärrystä, jotta brändin ilme, markkinointi ja asiakaskokemus voidaan hioa huippuunsa.

      Asiakasymmärryksestä brändin kehittämisessä tulee puhumaan hasan & partnersilta Kirsi Kalpio. Puheenvuoro nostaa jalustalle kohderyhmän määrittämisen ja ymmärtämisen tärkeyden ja avaa yhden esimerkin jaotella suomalaiset toisistaan eroaviin kuluttaja-asiakassegmentteihin. Konkreettisena esimerkkinä aihetta käydään läpi kauppakeskus Forumin brändistrategian ja visuaalisen ilmeen uudistuksen kautta.

      ILMOITTAUDU MUKAAN!

Luet parhaimillaan 0 vastausketjuja
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.