Japanilainen lifestyle-brändi MUJI avaa Helsinkiin neljännen pop up –kauppansa. Kioski antaa esimakua marraskuussa avattavasta jättimyymälästä.

Japanissa 1980-luvulla perustettu MUJI tunnetaan vaate-, kosmetiikka-, koti- ja matkailutuotteisiin keskittyvänä lifestyle -brändinä. MUJI on lyhenne ilmaisusta Mujirushi Ryohin, joka tarkoittaa merkittömiä laatutuotteita. Brändillä on pelkästään Euroopassa 57 myymälää.

Helsingin Kamppiin 24.6 aukeava MUJI-kioski tarjoaa matkustamisen sujuvoittamiseen suunniteltuja MUJI to GO -tuotteita. Valikoimaan kuuluu matkalaukkuja sekä erilaisia pakkauksia kosmetiikan, vaatteiden ja pientavaran järjestämistä varten. MUJI-kioskissa on tarjolla myös aiempien pop up –myymälöiden kestosuosikkeja, kuten ruokatuotteita, tuoksudiffuusereita ja paperitarvikkeita.

Kioski palvelee Kampin alimmassa kerroksessa syyskuun loppuun saakka. Pysyvämpää avausta ei kuitenkaan tarvitse odottaa kauaa, sillä MUJI avaa Helsinkiin Euroopan suurimman myymälänsä marraskuussa 2019. Jättimyymälä tulee käsittämään koko Kampin kauppakeskuksen neljännen kerroksen.

Uuteen myymälään tulee ensimmäisenä Euroopassa myös oma ruokaosasto. Lisäksi valikoimasta löytyy lifestyle-aiheisia kirjoja, ja OPEN MUJI –tilassa on mahdollisuus järjestää erilaisia tapahtumia.

Teksti Ida Rantala Kuva Muji

Osallistu keskusteluun

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.